UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

O Fundacji

Fundacja na rzecz rozwiązywania problemów społecznych Societatis powstała w Rzeszowie 28.06.2013 roku z inicjatywy jej założycielki i Fundatorki dr hab. prof. nadzw. Beaty Szluz jako niezależna i samodzielna organizacja.

Do programu Fundacji może zostać zakwalifikowany każdy pozostający w trudnej sytuacji życiowej, zagrożony wykluczeniem społecznym, deklarujący chęć poprawy własnej sytuacji życiowej, pragnący uczestniczyć w szkoleniach przygotowujących do zawodu, na który jest obecne zapotrzebowanie na rynku pracy.

Nowe szkolenia

Fundacja na Rzecz Rozwiązywania Problemów Społecznych SOCIETATIS w okresie od października do grudnia 2014 roku realizuje szkolenia dofinansowane z Unii Europejskiej w ramach projektu „Integracja i edukacja multimedialna poprzez uczestnictwo w środowisku pracy”.

 

W wyniku pozytywnego rozpatrzenia złożonej oferty w ramach prowadzonego postępowania ofertowego Fundacja realizuje szkolenia dla 3 grup szkoleniowych (łącznie 29 osób), w których uczestnikami są osoby niepełnosprawne z dysfunkcją narządu ruchu o ograniczonej sprawności kończyn dolnych.

Szkolenia jakie realizuje Fundacja to: Administrowanie stron www (135 godzin szkoleniowych), Komunikacja interpersonalna (36 godzin szkoleniowych), Asertywność w relacjach międzyludzkich (36 godzin szkoleniowych), Kreatywność i twórczość (36 godzin szkoleniowych), Skuteczne zachowania na rynku pracy (90 godzin szkoleniowych), Rzecznik prasowy (99 godzin szkoleniowych), Media Relations (99 godziny szkoleniowych).

Realizowane szkolenia mają na celu podniesienie poziomu kompetencji społecznych w zakresie: komunikacji interpersonalnej, sztuki asertywności, kreatywności i twórczości, skutecznych zachowań na rynku pracy oraz podniesienie poziomu kompetencji zawodowych w zakresie przygotowania do pracy na stanowisku związanym z nowoczesnymi technikami medialnymi.

W ramach podpisanej umowy do obowiązków Fundacji należy między innymi zapewnienie sal szkoleniowych wraz z odpowiednim wyposażeniem technicznym, trenerów posiadających zgodne z zapytaniem ofertowym kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie, zapewnienie cateringu dla Uczestników szkoleń, przygotowanie i prowadzenie adekwatnej dokumentacji szkoleniowej, przygotowanie i rozdanie odpowiednich materiałów szkoleniowych/skryptów i materiałów biurowych oraz wydanie zaświadczeń uczestnikom poszczególnych szkoleń.